PRO8L3M i drugi singiel z Art Brut 2
PRO8L3M wypuszcza kolejny singiel z nadchodzącego wydawnictwa “Art Brut 2”. “Koło fortuny” to intro budujące kontekst dla narracji, którą usłyszymy na albumie.
“Koło fortuny” to wprowadzenie do świata, o którym usłyszymy na płycie. Kawałek pozbawiony klasycznej struktury, za to z wymownym skitem dosyć jasno mówi o społecznych nastrojach, które panowały w szalonym okresie transformacji. Na “Art Brut 2” współczesne obrazy będą mieszać się z przełomem lat 90. i 00..
Na kilka dni przed TEST DRIV3 – przedpremierowym odsłuchem “Art Brut 2″.
Premiera albumu została zapowiedziana na 6 marca, jednak blisko trzy tysiące szczęśliwców sprawdzi materiał już 20, 21, 22 lutego podczas wydarzenia TEST DRIV3. Ten wyjątkowy pokaz odbędzie się w jednej z warszawskich industrialnych przestrzeni zostanie zamieniona w świat z rzeczywistości z materiału „Art Brut 2”. To wspomnienia z dorastania w dzikim kapitalizmie i totalnym oderwaniu od współczesnych technologii. Prawdziwy duch lat 90. zderzy się z tym co oferuje najnowsza technologia. TEST DRIV3 to jedyna jazda próbna na materiale “Art Brut 2”. Cztery kółka, trzy paski i podróż w czasie, której nie da się zapomnieć.
Za stworzenie TEST DRIV3 odpowiadają wspólnie z duetem PRO8L3M: MELT – studio kreatywne, tworzące immersyjne doświadczenia; OUTRAGE – agencja zajmująca się kreacją, produkcją i komunikacją niestandardowych projektów na pograniczu muzyki i rozrywki oraz REVOLUME – agencja odpowiadająca za produkcję największych wydarzeń muzycznych i tras koncertowych. Partnerem projektu jest adidas Originals, który w tym roku obchodzi 50-lecie tego kultowego dla epoki lat 90. modelu butów.
Wejściówki na wydarzenie zostały wyprzedane. Podobnie jak uruchomiony niedawno preorder, który w jeden dzień spowodował, że “Art Brut 2” pokryło się złotem. Relacji spodziewajcie się na naszych social mediach.