Logo Facebook zmieniło się w cyrylice na otwarcie piątego sezonu "Silicon Valley"
Fakt zwolnienia TJ Millera, zmusza twórców do zmiany podejścia do całego projektu.
Kochamy “Silicon Valley”, czego nigdy nie ukrywaliśmy. Chociaż trzeci i czwarty sezon może już nie zachwycały tak jak pierwsze dwa, wierzymy że piąta odsłona może dorównać debiutanckim półgodzinnym odcinkom. Zwłaszcza że fakt zwolnienia TJ Millera, zmusza twórców do zmiany podejścia do całego projektu.
Co tydzień, gdy nowy odcinek “SV” trafia na HBO, ich wejściówka trochę się różni od poprzedniej. Producenci serialu lubią nawiązywać do aktualnych wydarzeń ze światka w okolicach San Francisco i tak też zrobili przedwczoraj.
Logotyp Facebooka na sekundę zmienił swój wygląd na cyrylicę, w nawiązaniu do roli, jaką rzekomo odegrali przy rosyjskiej ingerencji przy ostatnich wyborach prezydenckich.