Spotify Hi-Fi ma zaoferować nam idealną jakość dźwięku
Chociaż na razie są to tylko przecieki. Wymieszane informacje użytkowników Reddita i Twittera sugerują, że Spotify postanowiło stworzyć ofertę bezpośrednio zagrażającą głównemu marketingowemu punktowi Tidala z czasów gdy ten miał swoją premierę w 2015 roku – świetnej jakości dźwięku.
Koszt otrzymania dostępu do wersji Hi-fi miałby wynosić dodatkowe 7,5 dolara. Źródła związane z The Verge potwierdzają, że Spotify na pewno ma w planach taki ruch, jednak nie ma informacji kiedy taka opcja miałaby się faktycznie pojawić na rynku.
Biorąc pod uwagę 40 milionową rzeszę użytkowników i potencjalny upgrade nawet połowy z nich dałoby to szansę firmie na zarobek w 2017 roku. Pierwszy w jej historii.
Spotify nadal jednak nie jest zainteresowane walką na muzyczne exclusivy z Tidalem i Apple Music wierząc, że tego typu akcje uderzają w interesy artystów.
Published March 02, 2017.